Slide item 3

HAMOWNIA 4WD

Długo poszukiwaliśmy urządzenia które w 100% spełni nasze oczekiwania. Wielomiesięczne poszu-kiwania przyniosły doskonały rezultat - firma Dynoproject zaproponowała nam produkt o bardzo dobrych parametrach.

Rozpatrywaliśmy szereg propozycji hamowni innych firm zagranicznych, jednak kreatywność oraz innowacyjność firmy Dynoproject wpłynęły na nasz ostateczny wybór. Te zalety, w połą-czeniu z fachowym wykonaniem, pozwoliły stworzyć produkt najwyższej jakości.

W 2009 roku zakupiliśmy pierwszą hamownię 2WD tej firmy a w tym roku zdecydowaliśmy się na całkowicie nowy produkt 4WD z opcją AWD. Urządzenie to pozwala nam na precyzyjne pomiary oraz poddawanie silnika obciążeniom w celach diagnostycznych.

Najważniejsze cechy nowej hamowni obciążeniowej 4WD DP4l-OG:

  • Urządzenie mierzy z powtarzalnością rzędu 0,1km. Błąd pomiaru oscyluje w granicy +/-2km.
  • Parametry końcowe uśredniane są do normy DIN70020.
  • Możlwiość pomiaru auta przednio,tylno lub auta z napędem na obie osie do 1000PS i 1000Nm
  • Maksymalna możliwa prędkość do osiągnięcia na hamowni-276km/h
  • Nowoczesne oprogramowanie hamowni pozwala dokonywać pomiarów:  
    - mocy,
    - strat na kołach,
    - momentu obrotowego,
    - cisnienia doładowania,
    - składu mieszanki AFR

 

Nasza hamownia posiada:
Nasza hamownia posiada specjalne hamulce elektrowirowe (retardery), dzięki którym jesteśmy w stanie zasymulować warunki, jakie pojazd może napotkać na drodze.
Ponadto, nowoczesne pomieszczenie w którym znajduje się hamownia posiada specjalny system wentylacyjny, dzięki któremu samochód zachowuje się dokładnie tak, jak na drodze.
Nasza hamownia dysponuje odczytem prędkości każdej pary rolek, dzięki czemu wykorzystuje funkcję wykrycia uślizgu. Nowatorski wzór moletowania rolek o przeszło 20% podniósł przyczep-ność opon a, co za tym idzie, dokładność pomiaru..