Slide item 3

TUNING MECHANICZNY

Czasami przyrost mocy, który można uzyskać poprzez chiptuning nie jest wystarczający. Wtedy jesteśmy w stanie zaproponować szereg modyfikacji mechanicznych pozwalających na dodatkowe zwiększenie mocy silnika.

Oto główne modyfikacje, które oferujemy:

MODYFIKACJE 01

 

 

Wydajniejsza turbosprężarka

Każda turbina na swoją wydajność, którą łatwo wyliczyć z map kompresora udostępnianych przez producentów. Zwiększając moc auta o 50-100%, musimy użyć innych, wydajniejszych sprężarek.

MODYFIKACJE 02

 

 

Wydajniejszy intercooler

Intercooler to nic innego jak chłodnica powietrza, które turbosprężarka tłoczy do silnika. Im chłod-niejsze powietrze, tym większa jest moc silnika. Szczególnie ważne jest jego odpowiednie chłodze-nie w upalne dni. Seryjne chłodnice Intercooler często mają niewielkie rozmiary, przez co podnie-sienie mocy auta powyżej określonej wartości jest niemożliwe.

MODYFIKACJE 03

 

 

Wydajniejsze wtryskiwacze

Każdy system wtryskowy ma określoną wydajność. Jeśli planujemy znaczne zwiększenie mocy au-ta, seryjne wtryskiwacze mogą nie gwarantować wystarczającej ilości paliwa wtryskiwanego w układ cylindrowy.

MODYFIKACJE 04

 

 

Zmiana układu wydechowego

Prawie każdy układ wydechowy jest ograniczony rygorystycznymi normami głośności i wydalania spalin. Potrafimy zaprojektować taki układ, który fantastycznie brzmi, nie ogranicza mocy przy większych modyfikacjach a zarazem będzie miły dla oka.

MODYFIKACJE 05

 

 

Dodatkowe chłodnice oleju oraz paliwa

Mocno stuningowany silnik obowiązkowo wymaga dobrego chłodzenia oleju i paliwa dla utrzyma-nia bezawaryjności. Do tego właśnie stosuje się dodatkowe chłodnice..

MODYFIKACJE 06

 

 

Swapy silników

To nic innego jak zamontowanie innego, większego i mocniejszego silnika.

MODYFIKACJE 07

 

 

Montaż wydajniejszych układów hamulcowych

Pamiętajmy, że dołożenie silnikowi kilku czy kilkudziesięciu KM to nie wszystko. Trzeba te konie mechaniczne bezpiecznie zatrzymać - po to stosuje się, m.in. nawiercane i nacinane tarcze hamulco-we oraz sportowe klocki hamulcowe.

MODYFIKACJE 08

 

 

Montaż dodatkowych zegarów monitorujących pracę wysilonych silników

Zwiększenie mocy auta o 40-100% wymusza na nas konieczność monitorowania takich parametrów jak temperatura spalin, oleju czy boost, czyli ilości powietrza, które turbosprężarka dostarcza do silnika. Tylko wtedy będziemy w stanie kontrolować system w przypadku ewentualnej awarii i za-trzymać silnik aby go nie zniszczyć.