Slide item 3

REALIZACJE,
czyli nie tylko tuning…

Prezentujemy Wam Stage 3 dla ????????? ???? ?.? ???? ???. Silnik o oznaczeniu ????.

Silnik ten występuje w różnych wariantach mocowych:
476Ps i 650Nm --> AMG C 63/AMG GLC 63 4MATIC+
510Ps i 675Nm --> AMG C 63 S/AMG GLC 63 S 4MATIC+
510Ps i 625Nm --> Aston Martin Vantage AMR
510Ps i 685Nm --> Aston Martin Vantage V8 Coupé/V8 Roadster
510Ps i 675Nm --> Aston Martin DB11 Coupé V8/Roadster V8
550Ps i 700Nm --> Aston Martin DBX
571Ps i 750Nm --> AMG E 63 4MATIC+
571Ps + 22Ps i 750Nm + 250Nm ->AMG GLE 63 4MATIC+
585Ps i 800Nm --> AMG GT 63 4MATIC+
585Ps i 850Nm --> AMG G 63
612Ps i 850Nm --> AMG E 63 S 4MATIC+
612Ps i 900Nm --> AMG S 63 4MATIC+
612Ps + 22 Ps i 850Nm + 250Nm -> AMG GLS 63 4MATIC+
639Ps i 900Nm --> AMG GT 63 S 4MATIC+

Ten piękny samochód przyjechał do nas ponieważ właściciel nie był zadowolony z osiągów auta po wykonanych modyfikacjach w jednej z warszawskich firm.

Klient udał się na tor Nurburgring z mocą ???, a wyprzedzały go samochody o dużo niższych osiągach❗️

W celu uzyskania lepszych rezultatów auto trafilo w nasze ręce ?

Po diagnotyce C63S stwierdziliśmy, że Turbosprężarki nie ładują nawet seryjnego doładowania.

Aby dowiedzieć się gdzie leży problem wgraliśmy seryjny program. Po jeździe testowej nagle auto odżyło, a Turbosprężarki ładowały zadane doładowanie.

Ukończyliśmy pierwszy etap prac z wynikiem ????? ? ????? ?? (Moment ograniczony z dolnej partii obrotów ze względu na trakcje)

W samochodzie wcześniej były wykonane następujące modyfikacje:
➡️ wyczynowa miska oleju skrzyni biegów o zwiększonym litrażu Weistec Engineering
➡️ Intercooler'y wodne Wagner Tuning
➡️ Carbonowy dolot Eventuri
➡️ Turbosprężarki TheTurboEngineers

Poza storojeniem silnika, wykonaliśmy również modyfikacje oprogramowania skrzyni biegów, ponieważ nie została ona wykonana w poprzedniej firmie chociaż klient był zapewniany, że jest zrobiona!

Modyfikacja ta oferuje:
- podniesione limitery momentu obrotowego
- podniesione ciśnienia na sprzęgłach w celu ochrony skrzyni przy tak dużym momencie obrotowym
- skrócony czas zmiany biegów we wszystkich trybach jazdy

Czas ???-??? na poziomie 5,65 sek z włączonym ESP. Niestety pogoda nie pozwala na wyłączenie ESP i lepszy pomiar!
 
Miesiąc listopad, grudzień nie owocował w wysokie temperatury i nie mieliśmy wielu możliwośći dostrojenia z wyzszym doładowaniem auta na drodze. Z niecierpliwością czekamy na wiosnę.

Wtedy rozpoczniemy finalny etap prac, aby uzyskać czasy 100-200 na poziomie ?,? sekund i mocy ok ???-????? ❗️?

Zapraszamy wszystkich na serwis, modyfikacje oraz montaż sportowych układów wydechowych do naszego warsztatu ???

????ę??????: ??? ??? ?? ???????❗️
 
MB C63 4.0TMB C63 4.0T torMB C63 4.0T tor IIMB C63 4.0T tor HamowniaMB C63 4.0T tor wykres