Prezentujemy Wam Stage 3 dla ????????? ???? ?.? ???? ???. Silnik o oznaczeniu ????.
Silnik ten występuje w różnych wariantach mocowych:
476Ps i 650Nm --> AMG C 63/AMG GLC 63 4MATIC+
510Ps i 675Nm --> AMG C 63 S/AMG GLC 63 S 4MATIC+
510Ps i 625Nm --> Aston Martin Vantage AMR
510Ps i 685Nm --> Aston Martin Vantage V8 Coupé/V8 Roadster
510Ps i 675Nm --> Aston Martin DB11 Coupé V8/Roadster V8
550Ps i 700Nm --> Aston Martin DBX
571Ps i 750Nm --> AMG E 63 4MATIC+
571Ps + 22Ps i 750Nm + 250Nm ->AMG GLE 63 4MATIC+
585Ps i 800Nm --> AMG GT 63 4MATIC+
585Ps i 850Nm --> AMG G 63
612Ps i 850Nm --> AMG E 63 S 4MATIC+
612Ps i 900Nm --> AMG S 63 4MATIC+
612Ps + 22 Ps i 850Nm + 250Nm -> AMG GLS 63 4MATIC+
639Ps i 900Nm --> AMG GT 63 S 4MATIC+
Ten piękny samochód przyjechał do nas ponieważ właściciel nie był zadowolony z osiągów auta po wykonanych modyfikacjach w jednej z warszawskich firm.
Klient udał się na tor Nurburgring z mocą ???, a wyprzedzały go samochody o dużo niższych osiągach
W celu uzyskania lepszych rezultatów auto trafilo w nasze ręce
Po diagnotyce C63S stwierdziliśmy, że Turbosprężarki nie ładują nawet seryjnego doładowania.
Aby dowiedzieć się gdzie leży problem wgraliśmy seryjny program. Po jeździe testowej nagle auto odżyło, a Turbosprężarki ładowały zadane doładowanie.
Ukończyliśmy pierwszy etap prac z wynikiem ????? ? ????? (Moment ograniczony z dolnej partii obrotów ze względu na trakcje)
W samochodzie wcześniej były wykonane następujące modyfikacje:
wyczynowa miska oleju skrzyni biegów o zwiększonym litrażu Weistec Engineering
Intercooler'y wodne Wagner Tuning
Carbonowy dolot Eventuri
Turbosprężarki TheTurboEngineers
De-caty Supersprint Exhaust Systems
Cat-back REMUS Sportexhaust
Poza storojeniem silnika, wykonaliśmy również modyfikacje oprogramowania skrzyni biegów, ponieważ nie została ona wykonana w poprzedniej firmie chociaż klient był zapewniany, że jest zrobiona!
Modyfikacja ta oferuje:
- podniesione limitery momentu obrotowego
- podniesione ciśnienia na sprzęgłach w celu ochrony skrzyni przy tak dużym momencie obrotowym
- skrócony czas zmiany biegów we wszystkich trybach jazdy
Czas ???-??? na poziomie 5,65 sek z włączonym ESP. Niestety pogoda nie pozwala na wyłączenie ESP i lepszy pomiar!
Miesiąc listopad, grudzień nie owocował w wysokie temperatury i nie mieliśmy wielu możliwośći dostrojenia z wyzszym doładowaniem auta na drodze. Z niecierpliwością czekamy na wiosnę.
Wtedy rozpoczniemy finalny etap prac, aby uzyskać czasy 100-200 na poziomie ?,? sekund i mocy ok ???-?????
Zapraszamy wszystkich na serwis, modyfikacje oraz montaż sportowych układów wydechowych do naszego warsztatu
????ę??????: ??? ??? ?? ??????