Przedstawiamy bardzo dobry projekt jaki mieliśmy przyjemność realizować.
Naszym zadaniem było przygotować auto Mercedes W204 C63AMG na tor Nürburgring
Nasz Stage 2 obejmuje :
- montaż kolektorów
+ X-pipe
MGmotorsport
- ROW AIR + wkładki
K&N Filters
- zimniejsze świece
- pakiet tor poprawiający chłodzenie wody i temp oleju w skrzyni biegów.
- opcjonalnie miska oleju skrzyni biegów
Weistec Engineering
Ponieważ auto trafiło do nas z małymi usterkami musieliśmy najpierw przygotować je do strojenia. Uszczelnienie kolektora ssącego, płyny przegląd, wymiana przegubu elastycznego wału napędowego
Ponieważ jest to silnik wolnossący i w końcowej fazie strojenia szukamy każdego pojedynczego konia mechanicznego, postanowiliśmy skorzystać z innej hamowni niż nasza. Dzięki uprzejmości Łukasza z firmy
użyliśmy hamowni marki
Rototest
, która nie niszczy opon i w autach które mają dużą moc na jedną oś precyzyjnie mierzy moc i moment nie doprowadzając do poślizgu opony. Ponieważ urządzenie jest przyczepione prosto do piasty koła.Oczywiście nasza hamownia także pozwala precyzyjnie mierzyć taką moc, ale jazda z prędkością 250-300 km/h, aby nie dochodziło do uślizgu nie należy do przyjemnych. Stąd decyzja o strojeniu u Łukasza.
Klient ten już w zeszłym roku jeździł tym autem po różnych torach polskich i zagranicznych, jak się później okazało już ze zmodyfikowanym programem sterującym pracą silnika, prawdopodobnie w USA.
Po 3 dniach strojenia auta na hamowni udało nam się uzyskać ponad 560Ps i 670Nm
Piszemy około ponieważ hamownia Rototest pokazuje moc na kołach nie na silniku.
Wykres przedstawia modyfikacje poprzedniej firmy i naszą prawidłową kalibracje. Auto zostało wystrojone w taki sposób że przy wielokrotnym "upalaniu" zachowuje bezpieczne parametry i temperatury dla silnika.
Dostaliśmy informacje zwrotną od klienta o jakości naszej pracy po odbytej sesji w czasie dni AMG na torze Nürburgring.
Auto przestało być nerwowe przy najmniejszym dodaniu gazu.
Skrzynia biegów w końcu zaczęła poprawnie zmieniać biegi
Oczywiście czasy się poprawiły w stosunku do poprzedniego roku tym samym samochodem na tym samym torze.
M156 to kolejny silnik jaki mamy bardzo dobrze rozpracowany.
Kolejnym etapem w tym aucie będzie , który nie należy do prostych ale jest możliwy oraz montaż sportowych wałków rozrządu ponieważ właściciel chce zachować urok silnika wolnossącego.
Wszystkich właścicieli silników M156 chcących wykrzesać jeszcze więcej mocy i przyjemności z jazdy zapraszamy do kontaktu.
Pamiętajcie: You Can Be Faster